Piramideschrijven

Ontdek hier wat Jan van de samenwerking met FosFor vindt
Twee mensen geven een high five

Veel te hoge uitgaven aan slechte Google Ads

Piramide schrijven reageerde op de advertentie die FosFor op Google had gezet. ‘Laat ons je huidige Google campagne beoordelen en kijk of je geld kunt besparen en/of meer en betere resultaten kunt krijgen.’

Jan van Esch reageerde daar (enigszins cynisch) op en zei in het eerste gesprek: ‘ik geef 2200 euro uit aan Google maar er komt heel weinig terug.’ Het bleek dat zijn toenmalige bureau wel goede zoektermen had gekozen maar verzuimd had ze te monitoren. Zo waren leverden ooit populaire zoektermen niets meer op en werd ruimschoots teveel betaald voor zoektermen waar de concurrentie lager is. Ook werden veel te generieke (dus duur) zoektermen gebruikt. FosFor snoeide in de zoektermen, bracht het budget terug naar 900 euro en bespaarde sowieso al geld voor Piramide schrijven.

Resultaten

Na wekenlange monitoring kwamen de eerste offerte- en brochure-aanvragen en inmiddels zijn ING, Rabo, AKZO Nobel, het Rode Kruis, RWE, en daarnaast nog talloze minder bekende partijen, klant bij Piramide schrijven.
"Jesse is verdraaid goed werk aan het doen. Vandaag mooi signaal uit de markt. EON manager mailt, direct heb ik haar gebeld. Zij overweegt voor haar sales-adviesafdeling een in-company training te organiseren."

Ook op zoek naar nieuwe medewerkers?

Vol-Gas marketing helpt je graag verder. Plan nu een vrijblijvend gesprek in.